Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΕΣΤΗΣ…


Να πω τώρα πως δεν σας ζηλεύω κάπως και θα ήθελα να ήμουν αντί στην Αθήνα, στη θέση σας κάπου σε μια παραλία ή σε ένα βουνό θα ήταν ψεματάκι. Δεν πειράζει όμως, μου αρέσει πολύ που περνάτε καλά και να ξέρετε θα σύντομα θα έρθει και η δική μας σειρά…

Είχα βάλει από το πρωί στόχο να περπατήσω λίγο την πόλη που πάντα μου άρεσε να είμαι κομμάτι της το καλοκαίρι αλλά σας εξομολογούμαι πως πολύ γρήγορα μαζεύτηκα σπίτι. Όχι βέβαια γιατί δεν μου άρεσε το σκηνικό με την πολλή ζέστη, αλλά γιατί διαπίστωσα για μια άλλη φορά πόσο αδιάφοροι είναι οι άρχοντές της για μας που την κατοικούμε όλο το χρόνο αλλά και για τους αλλοδαπούς που τη διάλεξαν να ζήσουν υποτίθεται καλύτερα καθώς και για τους λίγους τουρίστες που καθώς λένε περιμένουμε πως και πώς να αφήσουν κανένα ευρώ στα άδεια ταμεία μας. Γύρισα λοιπόν ιδρωμένος στο σπίτι και στρώθηκα απέναντι τον ανεμιστήρα να απολαύσω μαζί σας ένα δικτυακό καλοκαιρινό μεσημέρι ανεβάζοντας και σχολιάζοντας λίγες φωτογραφίες από τη σημερινή σοδειά στης δρόμους της Αθήνας όπου όπως ο άνθρωπος στη φωτογραφία όλοι αναζητούν μια σκιά οπουδήποτε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου