Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

ΟΤΑΝ ΩΡΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΟΥΠΙΑ…



Είπα να αφήσω λίγο στην άκρη τα λουλουδάκια, τα πουλάκια και άλλα σχετικά με τα οποία σας στέλνω την καλημέρα μου από διάφορα μέρη που βρίσκομαι και να ανεβάσω σήμερα κάτι πιο ωφέλιμο. Όπως αυτά τα άγουρα χαρούπια που είδα χθες στο κλαρί της χαρουπιάς στον κήπο και το μυαλό μου πήγε στο Σεπτέμβρη που θα έχουν ωριμάσει...


Επειδή στις δύσκολες μέρες που ζούμε και για τις δυσκολότερες που φαίνεται πως θα ακολουθήσουν, ποιος ξέρει μπορεί να ανακαλύψουμε πάλι την θρεπτική αξία που έχουν τα χαρούπια και να αντικαταστήσουν για παράδειγμα τις σοκολάτες που καταναλώνουμε.

Γιατί όμως τις σοκολάτες; Ένας φίλος όταν τον ρώτησα σχετικά τον περασμένο Σεπτέμβριο με τα χαρούπια που είδα να κρέμονται αμάζευτα από τα δέντρα μου είπε πως τα παλιότερα χρόνια αυτά δεν ήταν μόνο τροφή για τα ζώα αλλά και για τους ανθρώπους και πολλές φορές ξεγελούσαν τα παιδιά που ζητούσαν σοκολάτα, με χαρούπια που τους μοιάζουν!

Εγώ πάντως τα δοκίμασα και ομολογώ πως μου άρεσαν παρότι δεν έχουν καμιά σχέση με τις σοκολάτες, μάζεψα μάλιστα και αρκετά και τα έβαλα σε ένα μεγάλο δίσκο στο σαλόνι γιατί είναι ένας όμορφος καρπός που δεν χαλάει αλλά και γιατί κρατάνε και σκορπίζουν για πολύ καιρό το άρωμα της κρητικής υπαίθρου σε όλο το χώρο. Από εκεί όταν μου αρέσει, χωρίς να παραμυθιάζομαι πως είναι σοκολάτα τραβάω ένα και το απολαμβάνω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου