Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΜΗΝΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 01



Μου έλειψε ομολογώ η Αθήνα και σήμερα βγήκα μια βόλτα να δω πως είναι η πόλη μετά από ένα μήνα και κάτι μέρες που έχω να τη δω και να την περπατήσω όπως κάνω πάντα. Ένας λόγος ακόμη που με άκανε να πάρω νωρίς – νωρίς τους δρόμους ήταν και η δοκιμή μιας καινούργιας μικρής (και φτηνής φωτογραφικής μηχανής γιατί φέτος οι απαλλοτριωτές έκαναν πανηγύρι σε βάρος μου) και έτσι το χάρηκα μέχρι που τέλειωσε η προφορτισμένη μπαταρία και μαζεύτηκα στον υπολογιστή να δω και το αποτέλεσμα.
Κατ’ αρχάς πρέπει να πω ότι δεν έχω πια και τίποτα φοβερές απαιτήσεις από τις μηχανές – αρκεί να κάνουν καλά τη δουλειά τους και σε τούτο νομίζω πως στάθηκα τυχερός με τη μικρή Coolpix S3100 της Nikon που άμα της βάλεις και ένα κορδόνι μπορείς να την γυρνάς στα δάχτυλα σαν κομπολόγι. Χώρια δε που κανένας δεν της δίνει σημασία και έτσι μπορείς να περάσεις απαρατήρητος ή να λογιστείς ως τουρίστας που βλέπει με άλλο μάτι τα πράματα κι έτσι να βγάλεις ωραία θέματα σεβόμενος όμως πάντα το άλλον που άθελά του γίνεται θέμα και αυτό μπορεί να του δημιουργήσει ενδεχομένως και προβλήματα.
Τέλος πάντων βλέποντας τις λίγες φωτογραφίες που έβγαλα δηλώνω ικανοποιημένος και θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σήμερα ενώ για αύριο που θα έχω γεμάτη μπαταρία υπόσχομαι περισσότερες και φυσικά πιο ψαγμένες και δηλωτικές της πόλης μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου