Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

ΟΙ «ΜΙΚΡΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ» ΚΑΙ «ΤΑ ΝΕΑ»


Δεν το πίστευα, σαν άκουσα από συνάδελφο και φίλο που με αναζήτησε χθες στα Άγραφα να με ρωτάει από πότε άρχισα τη συνεργασία μου με την εφημερίδα «Τα Νέα». Απόρησα και τον ρώτησα πως του ήρθε να μου το πει αυτό. Μα, μου απάντησε οι «Μικρές Πατρίδες» που θα κυκλοφορήσουν το Σάββατο μαζί με την εφημερίδα δικές σου δεν είναι;

Προσπάθησε να μου δώσει να καταλάβω τι έγινε και σήμερα σαν βρήκα εδώ πάνω που βρίσκομαι μια εφημερίδα, είδα περί τίνος πρόκειται και θύμωσα πολύ, πάρα πολύ.

Γιατί, η εφημερίδα «Τα Νέα» χωρίς να λάβει υπ’ όψιν ορισμένα πράγματα πήρε τον τίτλο «Μικρές Πατρίδες» και τον έβαλε σε μια έκδοση με κείμενα πολλών γνωστών συγγραφέων οι όποιοι ασφαλώς και δεν ευθύνονται για το ατόπημα των στελεχών του οργανισμού Λαμπράκη, όπως τον γνωρίζουμε όλοι στη δημοσιογραφική κοινότητα και όχι μόνο.

Και τα πράγματα που δεν έλαβαν υπ’ όψιν τα στελέχη του ΔΟΛ είναι ότι ο τίτλος αυτός πρωτοφανερώθηκε με την υπογραφή μου στις στήλες της «Ελευθεροτυπίας» το 1995 και έγινε γρήγορα γνωστός σε όλη την Ελλάδα και χαρακτήριζε μια σειρά δημοσιευμάτων και φωτογραφιών μου. Στη συνέχεια οι «Μικρές Πατρίδες» προχώρησαν και την εμπορική τους υπόσταση με την απόκτηση του υπ’ αριθμόν 151843 της 20/07/2000 δήλωσης ημεδαπού σήματος από το υπουργείο Ανάπτυξης που είχε ως στόχο την προστασία του δημοσιογραφικού μου έργου και έτσι συνέχισαν να εμφανίζονται μέχρι σήμερα.

Να όμως που τα στελέχη του ΔΟΛ, αρκετοί από τους οποίους γνώριζαν πολύ καλά αυτό το έργο θεώρησαν πως πουλάει και χωρίς καν να με ρωτήσουν για λόγους δεοντολογίας κυρίως αλλά και για οικονομικούς βεβαίως, πήραν τον τίτλο και έφτιαξαν ένα άλλο έργο που οπωσδήποτε και δεν μοιάζει με αυτό που δηλώνουν οι «Μικρές Πατρίδες»
Αναζήτησα χθες το απόγευμα τους υπεύθυνους να μιλήσω με κάποιον αλλά όπως καταλαβαίνετε δεν στάθηκε δυνατό, ούτε και σήμερα το πρωί έλαβα κάποια απάντηση. Μετά απ’ αυτή τη στάση ελπίζω να την πάρω με το μέσο που μου δίνει η δικαιοσύνη…

1 σχόλιο:

  1. Μιά ακόμα περίπτωση πλαγιαρισμού, πνευματικής αρπαγής λόγω της έλλειψης μόρφωσης & ταλέντου & φαντασίας που μας έχει πνίξει στο κλισέ.
    Τα τελευταία χρόνια κάθε επιτυχημένος τίτλος αρπάζεται από τα λογοτεχνικά εξώφυλλα & σέρνεται παραφρασμένος σε σελίδες & κανάλια από ανθρώπους που ούτε ξέρουν από πού ήρθε & τι σημαίνει. Πήξαμε στις 'αφάνταστες ελαφρότητες' τα 'παιδιά κατώτερων θεών', τους 'θεούς των μικρών πραγμάτων',τα 'άπέραντα γαλάζια' κι άλλα, κι άλλα πολλά, πειστήρια κλοπής λόγω πνευματικής φτώχειας.
    Αν έφτασαν όμως να κλέβουν έτσι άγρια ένα συνάδελφο.. τι να πω;
    Καλά που υπάρχουν τα blogs..

    ΑπάντησηΔιαγραφή