Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ!!!


 
Τέσσερις φορές πήγα τις ημέρες που πέρασαν το laptop μου για θεραπεία, έκανα και ένα ευχέλαιο μέσω τηλεφώνου με ένα φίλο παπά - μέχρι και στον αγιασμό των υδάτων πήγα μήπως και με λυπηθούν οι καλικάντζαροι και με αφήσουν να δουλέψω λιγάκι. Τίποτα όμως αυτοί, μουλάρωσαν ενώ βοήθησε λίγο και το κακό «μάτι» που κάρφωσε κάποιο πρόσωπο πάνω μου και κυριολεκτικά με διέλυσαν. Κατάφερε όμως απόψε ο φίλος Θανάσης Πλούμπης που είναι ο άνθρωπός μου πάνω στους υπολογιστές και μετά από ενδελεχή έλεγχο και αφού έσωσε ότι είχα και δεν είχα μέσα στο laptop, άλλαξε τον μαγαρισμένο σκληρό δίσκο με ένα άλλο που πετάει και μου το παρέδωσε καινούργιο.
Γεμάτος χαρά λοιπόν αρχίζω να μαζεύω τα αμάζευτα των εορτών και μη με παρεξηγήσετε σαν δείτε να φτάνει στη σελίδα σας καμιά κάρτα με ευχές για τις γιορτές. Δεν είναι ετεροχρονισμένη αλλά στο κλίμα των εορτών (με το παλαιό ημερολόγιο) για να νιώσω κι εγώ σαν καλός άνθρωπος και να γιορτάσω την μεγάλη ημέρα της επιστροφής του laptop στο σπίτι. Σαν Ανάσταση είναι και όσο για τους καλλικάντζαρους που κομούν αυτή την ανάρτηση μην απορείτε. Με αυτό τον τρόπο τους τιμώ για την φιλία που αναπτύξαμε τις δύσκολες ημέρες που πέρασα χωρίς κανονικό υπολογιστή και ομολογώ πως στο εξής δεν πρόκειται να πω κανένα κακό λόγου γι’ αυτούς και όλο τους το σόι…
ΑΘΗΝΑ, 09012014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου