Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΟΥ ΝΑ ΒΡΑΖΕΙ


Είναι οι μέρες που σταμάτησε ο τρύγος και τα πατήματα των σταφυλιών στα μέρη της Καρδίτσας και κάθε χρόνο ο νους μου (αν δεν είμαι ο ίδιος εκεί) πάει στον Χρήστο Εγγλέζο στο οινοποιείο του να παρακολουθεί το βράσιμο του μούστου και να μου δείχνει τις εγκαταστάσεις για την απόσταξη του τσίπουρου και των ωραίων λικέρ που φτιάχνει. Ζαλίζομαι μέσα σε τόσες μεθυστικές μυρωδιές και θολώνει κάποια στιγμή το μάτι μου από τις εικόνες. Πρόλαβα όμως πρόπερσι να τον πετύχω μια στιγμή να «ακούει» το βράσιμο σε μια μεγάλη δεξαμενή και ομολογώ, πως και το δικό μου αυτί πήρε κάτι από αυτό τον εκπληκτικό μουρμούρισμα και μου έμεινε. Τα αποτελέσματα που θα έχουμε σε λίγο, θα μας βεβαιώσουν και θα σας καλέσουμε να δοκιμάστε κι εσείς…

ΑΘΗΝΑ, 29092016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου