Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΜΙΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ


Το έχω δει σαν σπορ θα έλεγα, φέτος το σήκωμα της κολοκύθας και μπορώ άνετα να υποψιαστώ πως με πήραν είδηση και βάζουν συνέχεια μπροστά μου κολοκύθες για να δουν από καμιά γωνία, μπορεί και με κάμερα αν θα καταφέρω να τις σηκώσω...



Όλα ξεκίνησαν τον περασμένο μήνα από την τεράστια στρογγυλή κολοκύθα που έχει ο Γιώργος Τσώνος μπροστά στο κρεοπωλείο και την βιτρίνα με τα υπέροχα λουκάνικα στον Άγιο Γεώργιο. Την σήκωσα, 42 κιλά και 150 γραμμάρια ήταν εκείνη και ακολούθησε μια άλλη μεγάλη και ακρόστενη στην Καρδίτσα που ζύγιζε 32 κιλά την οποία μάλιστα κατάφερα και την ανέβασα και πάνω από το κεφάλι. Χθες τρίτωσε το σήκωμα κολοκύθας με μια άσχημη και κακομεγαλωμένη που είδα μπροστά στο περίπτερο του Κώστα Μαργαρίτη με τα ωραία κηπευτικά του και ο οποίος φέτος ατύχησε με τις κολοκύθες.

Δεν ξέρουμε πόσα κιλά ήταν, υπολογίσαμε ότι μπορεί να είναι πάνω από είκοσι - τίποτα δηλαδή μπροστά στις προηγούμενες-  και με δυο κινήσεις κατάφερα και την σήκωσα πάνω από το κεφάλι μου και χάρηκα κι εγώ και χάρηκε και ο κόσμος που ήταν εκεί ένα θέαμα που σπάνια πια βλέπει, καθώς έπαψαν οι πλανόδιοι βιοπαλαστές που έκαναν, όπως ο Σαμψών κάποτε, στις πλατείες των χωριών απίστευτα πράγματα και παλληκαριές ενώ το γεγονός πρόλαβε να αποθανατίσει ο καλός φίλος Αντώνης Βλαχογιάννης.

Το θέμα όμως δεν είναι αυτό με τα θεάματα. Γλυκάθηκα με τις μεγάλες κολοκύθες και του χρόνου έχω προγραμματίσει να φυτέψω μια δρακογενιά από αυτές σε χωράφια που ήδη έχω αρχίσει να ετοιμάζω και να λιπαίνω καλά. Ελπίζω να καταφέρω να σπάσω τα ρεκόρ σε μέγεθος και βάρος αλλά να εξηγούμαστε από τώρα, δεν είμαι βέβαιος πως θα συνεχίσω να τις σηκώνω ψηλά όπως φέτος...


ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΨΗ, 24102016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου