Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΗ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ

Η ομάδα Veterans
Είχα τις επιφυλάξεις μου, ομολογώ, όταν μου ζήτησε ο φίλος Δημήτρης Παπαδιάς να καλύψω φωτογραφικά τους τελικούς αγώνες του πρωταθλήματος μπάσκετ 2016 – 2017 «Βύρων Κριθάρης» όπου συμμετείχε με την ομάδα Veterans την Κυριακή που μας πέρασε στο μικρό τελικό και η οποία αντιμετώπισε (και νίκησε!) την ομάδα Unflagged στο κλειστό Γυμναστήριο «Αντώνης Τρίτσης» στα Καλύβια Αττικής.



Επιφυλάξεις που ξεκινούσαν από τον ταπεινό φωτογραφικό εξοπλισμό μου – μια απλή Nikon D80 και ένα φακό 24 – 85 (1.35 – 4.5) με τον οποίο τραβάω ωραία θέματα, τοπία, πράγματα, ανθρώπους επί 15 τόσα χρόνια με κανονικό συνήθως φωτισμό. Ήμουν λοιπόν πολύ επιφυλακτικός για το αποτέλεσμα και σε κάθε κλικ με έπιανε μια αγωνία για το αποτέλεσμα καθώς πρώτη φορά φωτογράφιζα ένα αθλητικό γεγονός με τόσο γρήγορες κινήσεις των παιχτών και δυνατές αντιθέσεις στο φως. Τέλος πάντων πήρα γρήγορα τον αέρα και άρχισα να ακολουθώ με τον φακό μου την μπάλα και θεωρώ ότι για πρώτη φορά τα κατάφερα καλά και περιμένω να υπάρχει συνέχεια και σε άλλες διοργανώσεις.

Οι ομάδες Drinkteam και Lions
Για την ιστορία αυτής της πρώτης απόπειρας στη φωτογράφιση αθλητικών γεγονότων πρέπει να πω ότι οι Veterans που αγωνίζεται ο Δημήτρης Παπαδιάς νίκησαν τους Unflagged και στον τελικό οι Drinkteam (Μαρκόπουλο) νίκησε τους Lions (Κορωπί) και αναδείχθηκε πρωταθλήτρια. Στο τέλος τα κύπελλα και τα μετάλλια απήνεμε ο υπεύθυνος του πρωταθλήματος Νίκος Καμηλιέρης.  

ΑΘΗΝΑ, 14062017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου